Dołącz do naszej firmy jako Manager Zespołu Obsługi Klienta. Czy jesteś gotowy na wyzwanie, które polega na zapewnieniu doskonałej obsługi Klientów w cyber_Folks? Szukamy pasjonata, który chce wspólnie z nami budować przewagę konkurencyjną poprzez doskonałe relacje z Klientami. Jeśli jesteś osobą, która lubi działać z ludźmi i ma zdolności przywódcze, to ta rola jest dla Ciebie.

Twoje zadania

  • Zarządzanie 10-osobowym zespołem obsługi Klienta w Krakowie, zapewniając doskonałą jakość obsługi
  • Inicjowanie i wdrażanie zmian w procesach obsługi w celu ich optymalizacji i dostosowania do potrzeb Klientów
  • Podnoszenie standardów jakości obsługi oraz rozwijanie kompetencji członków zespołu 
  • Aktywne uczestnictwo w projektach firmowych, wprowadzanie zmian i innowacji

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi Klienta
  • Zaangażowanie i proaktywne podejście do realizacji własnych inicjatyw
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne i organizacyjne
  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • Pozytywne nastawienie do zmian, postawa zorientowana na rozwiązania

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym
  • Znajomość branży hostingowej
  • Zainteresowanie obszarem IT
  • Śledzenie trendów związanych z AI i implementacją rozwiązań w obsłudze Klienta

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
  • Kartę Benefit Systems - Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System kafeteryjny
  • Kurs języka obcego
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji Twoich urodzin

Aplikuj teraz