Domena .in to domena krajowa Indii. Powstała w 1989 roku, a liczba adresów internetowych z jej wykorzystaniem to już ponad 2 miliony witryn. Rozszerzając działalność o Azję Południową, dedykowana domena .in pozwoli Ci dotrzeć z ofertą na rynek indyjski.
Domena dostępna jest dla wszystkich podmiotów – od osób fizycznych, po przedsiębiorstwa. W języku angielskim nabiera nowego znaczenia „in”, czyli „w”. To sprawia, że domena jest także często wykorzystywana przez firmy, takie jak m.in.: Virgin dla virg.in czy LinkedIn dla lnkd.in.
Do najpopularniejszych adresów internetowych z .in, zaliczamy: google.co.in, blogspot.in i ebay.in.
Indie, to jeden z najbardziej zaludnionych krajów na świecie. Słynie z uprawy herbaty. To także kraj słynący z licznej ilości startup-ów. Indie stają się atrakcyjne dla przedsiębiorców nie tylko ze względu na wielkość rynku i jego różnorodność, ale także sprzyjającą sytuację gospodarczą.