Jakie są dostępne sposoby logowania do panelu klienta?

Do logowania do panelu klienta możesz logować się nie tylko w tradycyjny sposób, za pomocą loginu/maila i hasła, ale również możesz skorzystać ze swoich kont w social media, takich jak Facebook czy Google, aby ograniczyć ilość danych do zapamiętania. Wszystkie dostępne aktualnie sposoby logowania do panelu klienta znajdziesz poniżej.

> Opcja 1 – Logowanie za pomocą loginu/maila i hasła

Podczas rejestracji panelu klienta nadane zostały login i hasło do panelu klienta.
Aby się zalogować, wejdź na panel.cyberfolks.pl i podaj dane logowania:

  • Pole: „Nazwa użytkownika lub e-mail” możesz uzupełnić zarówno Twoim indywidualnym loginem do panelu klienta (wielkość liter w loginie ma znaczenie), jak i adresem mailowym, na który utworzone było konto klienckie.
    Uwaga! Jeśli na dany adres mailowy utworzone jest więcej niż jedno konto klienckie, logowanie do panelu klienta możliwe jest tylko z wykorzystaniem loginu, a nie adresu mailowego
  • Pole „Hasło” należy uzupełnić hasłem do panelu klienta. Jeśli go nie pamiętasz, możesz je zresetować zgodnie z instrukcją: https://cyberfolks.pl/pomoc/nie-moge-zalogowac-sie-do-panelu-klienta

Następnie kliknij „Zaloguj”

> Opcja nr 2 – Logowanie za pomocą Google

Jeśli chcesz skonfigurować opcję logowania za pomocą Google:

1. Zaloguj się do panelu klienta na panel.cyberfolks.pl
2. Kliknij na symbol profilu w prawym górnym rogu


3. Wybierz opcję „Edytuj swój profil” z listy dostępnych opcji


4. W sekcji „Logowanie przez social media” wybierz opcję „Połącz konto Google”


5. Wybierz konto, które chcesz powiązać z logowaniem do panelu klienta:

i w kolejnym kroku potwierdź przekazanie danych.

Gotowe! Od teraz konto Google będzie powiązane z Twoim kontem klienckim na cyberfolks.pl i będziesz mógł logować się do panelu klienta wybierając opcję „Zaloguj przez Google”

Uwaga! Jeśli do panelu klienta masz aktywną dwuetapową weryfikację 2FA, przy logowaniu przez Google i tak konieczne będzie podanie kodu uwierzytelniającego.

> Opcja nr 3 – Logowanie za pomocą Facebook

Jeśli chcesz skonfigurować opcję logowania za pomocą Facebook:

1. Zaloguj się do panelu klienta na panel.cyberfolks.pl
2. Kliknij na symbol profilu w prawym górnym rogu


3. Wybierz opcję „Edytuj swój profil” z listy dostępnych opcji


4. W sekcji „Logowanie przez social media” wybierz opcję „Połącz konto Facebook”


5. Zaloguj się na konto, które chcesz powiązać z logowaniem do panelu klienta:


Gotowe! Od teraz konto Facebook będzie powiązane z Twoim kontem klienckim na cyberfolks.pl i będziesz mógł logować się do panelu klienta wybierając opcję „Zaloguj przez Facebook”

Uwaga! Jeśli do panelu klienta masz aktywną dwuetapową weryfikację 2FA, przy logowaniu przez Facebook i tak konieczne będzie podanie kodu uwierzytelniającego.

Jak wyłączyć dodatkowe opcje logowania?

Jeśli chcesz usunąć jedną z dodatkowych opcji logowania, wystarczy kliknąć „Odwołaj powiązanie z …” w Profil -> Edytuj swój profil -> sekcja „Logowanie przez social media”


jakie-sa-sposoby-logowania-do-panelu-klienta
>
Magdalena Pietraszek