Jak sprzedawać produkty na stronie utworzonej w _now?



Zastanawiałeś się, jak w prosty sposób skutecznie zaprezentować swoje produkty i rozpocząć sprzedaż online? Wprowadziliśmy nowy moduł, który umożliwia dodawanie produktów do strony stworzonej w naszym kreatorze. Możesz łatwo uzupełnić je o cenę, zdjęcie i opis, a system automatycznie wygeneruje stronę główną z listą produktów oraz podstrony dla każdego z nich. To szybki i przejrzysty sposób, by zacząć prezentować i promować swoje produkty w sieci! 🙂

Ofertę można zaprezentować na dwa sposoby: poprzez zewnętrzny link prowadzący do wybranej platformy sprzedażowej lub poprzez przekierowanie do formularza kontaktowego, który umożliwi Klientom szybkie zadanie pytania lub złożenie zamówienia.

Od czego zacząć?
Zaloguj się do swojego konta _now poprzez stronę https://now.cyberfolks.pl/editor/, w Menu z lewej strony wybierz opcję „Lista produktów” -> „Dodaj produkt”.

Pamiętaj również o włączeniu modułu „Widoczność na stronie”

Uzupełnił następujące treści:

  • Tytuł – to nazwa Twojego produktu, którą zobaczą Klienci na stronie:
  • Dostępność – określ dostępność produktu zgodnie z jego aktualnym stanem magazynowym:

  • Zajawka – napisz kilka zdań, które oddają charakter Twojego produktu. Np. „Letnia sukienka dopasowana do każdej sylwetki! 100 % bawełna.” Następnie przejdź do sekcji Akcje AI, wybierz opcję Generuj treści od nowa -> na tej podstawie automatycznie powstanie rozbudowany opis w spójnym i atrakcyjnym stylu, rozwijający myśl zawartą w zajawce. 😉

  • Kategoria – wpisz odpowiednią kategorię dla swojego produktu, a następnie kliknij „+ Dodaj”, aby ją zapisać:



  • Cena – wprowadź kwotę, za jaką chcesz oferować swój produkt:

  • Cena promocyjna – jeżeli Twój produkt zostać objęty ceną promocyjną, możesz ją wpisać w tym polu:
  • Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni – wpisz najniższą cenę, po jakiej produkt był dostępny w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką:

  • Waluta – z rozwijanej listy możesz wybrać walutę, w której chcesz sprzedawać swoje produkty: dostępne opcje to złotówki (PLN), euro (EUR) oraz dolary amerykańskie (USD):
  • Typ CTA – określ, co ma się wydarzyć po kliknięciu przycisku akcji (domyślnie będzie to nazwa Kup, niemniej jednak nazwa przycisku może być dowolna). Możesz to wykonać na dwa sposoby – poprzez Formularz lub Link Zewnętrzny:




    1. Formularz kontaktowy – po kliknięciu Klient zostanie przekierowany do formularza, w którym może wypełnić dane kontaktowe.
  • E-mail formularza – to adres e-mail, na który trafią wiadomości od Twoich Klientów,
  • Treść formularza – stwórz gotowy szablon, który będzie widoczny na Twojej stronie,
  • Tekst głównego przycisku – wpisz nazwę, która będzie widoczna na przycisku akcji (np. „Kup”, „Zamów”.)


    2. Link zewnętrzny – po kliknięciu Klient zostanie przeniesiony na stronę zewnętrzną (np. sklep, strona płatności itp.):
  • Tekst głównego przycisku – wpisz nazwę, która będzie widoczna na przycisku akcji (np. „Kup”, „Zamów”.),
  • Adres URL przycisku – określ adres, na który Klient zostanie przekierowany po kliknięciu przycisku, aby zakończyć proces zakupu.


  • Galeria – wybierz pliki ze swojego urządzenia, lub dodaj grafiki z naszej biblioteki AI:



    To wszystko! 🙂

    Poniżej znajdziesz przykładową prezentację produktu na stronie _now, z wykorzystaniem przekierowania poprzez link zewnętrzny.

Po dodaniu produktu, możesz nim zarządzać w sekcji Lista Produktów, klikając w prawym górnym rogu emotikonę koła zębatego i wybierając odpowiednie akcje. 🙂

UWAGA! Aby zachować zgodność z obowiązującym prawem, należy dostarczyć klientowi końcowemu warunki sprzedaży przed dokonaniem zakupu. Można to wykonać w następujący sposób:

1. Utworzenie dedykowanej podstrony z warunkami sprzedaży (np. informacje o zwrotach, wysyłce, reklamacji).
2. Dodanie linku do tej strony na końcu opisu każdego produktu, za pomocą edycji HTML.
3. Alternatywnie, udostępnienie linku także za pośrednictwem wybranego dostawcy płatności lub w wiadomości e-mail kierowanej do klienta. Inną opcją jest też załączenie warunków sprzedaży jako plik PDF.

>
Beata Cegłowska
Od kilku lat związana z cyber_Folks, specjalistka w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń klienta. Prywatnie – miłośniczka kotów i nadmorskich klimatów.