cyber_Webinar 21-04-2022 11:00

Pytania do agencji SEO, których boisz się zadać

Prelegent: marcin kamiński
Pytania do agencji SEO, których boisz się zadać
video cover
  • 00:07:06Oczekiwania klientów względem agencji SEO
  • 00:10:05Kim jest opiekun klienta? Czy kontakt ze Specjalistą SEO jest ważny?
  • 00:12:38Czy doświadczenie agencji SEO w danej branży jest konieczne?
  • 00:15:37Wszystko o raportach SEO
  • 00:20:46Rozliczanie SEO za efekt
  • 00:23:29Zmiany w kodzie przez specjalistę SEO
  • 00:30:45Jaka jest różnica między agencją SEO, a marketingową?
  • 00:33:44Czy agencje SEO usuwają linki po zakończeniu współpracy?
  • 00:36:45Dlaczego agencje SEO kupują linki?
  • 00:40:54Czy agencja SEO może mieć klientów z tej samej branży?
  • 00:44:01Umowa z agencją SEO
  • 00:47:33Z jakich narzędzi korzysta agencja SEO?
  • 00:53:36Czym jest widoczność Twojej strony?
  • 01:01:17Czy można pozycjonować samodzielnie?
  • 01:04:09Przykładowe pytania, które powinieneś zadać swojej agencji SEO
  • 01:09:34Q&A

Czy agencja SEO ma przed Tobą tajemnice?

Korzystasz z usług agencji SEO lub myślisz o tym, żeby zacząć? A może specjalizujesz się w pozycjonowaniu lub chcesz zacząć karierę w SEO? Oczekujesz konkretów od usługi pozycjonowania, bez ściemy i tajnych zapisów w umowach? Dobrze trafiłeś!

Ten webinar powstał po to by:

  • zadawać trudne, często niewygodne pytania o działania agencji SEO
  • dowiedzieć się jak działają agencje SEO i czy warto z nimi współpracować
  • bez ściemy powiedzieć jak jest z tym pozycjonowaniem 🙂

Na tym webinarze Marcin odpowie na wcześniej zebrane pytania od społeczności SEO Samodzielni i odpowie również na Wasze. Marcin był prelegentem na webinarze w ramach cyklu Praktycy SEO, po którym zebrał świetne opinie.

Webinar odbędzie się 21.04.2022 roku i jest bezpłatny.

WAŻNE! Zapisy trwają do 21.04.2022 do godziny 10.30.

Marcin Kamiński

CEO & Head of SEO w Top Online. Praktyk, nie teoretyk – wszystkie wdrażane dla klientów rozwiązania testował na własnej skórze. W wieku 16 lat zrobił swoją pierwszą stronę internetową. Studiował informatykę, był programistą i freelancerem. W 2012 roku wraz z Dawidem Szajnerem postanowił założyć Top Online, gdzie początkowo tworzyli, ale również prowadzili własne sklepy internetowe. Z SEO związany od początku swojej kariery, czyli od 2010 roku.