cyber_Webinar 01-06-2023 11:00

Skalowanie widoczności w e-commerce, a wyzwania SEO

Prelegent: Piotr Michalak
Skalowanie widoczności w e-commerce, a wyzwania SEO
video cover
  • 00:02:30Wstęp
  • 00:05:50Punkt wyjścia Twojego e-commerce
  • 00:14:20Porównanie konkurencji
  • 00:23:50Wnioski i pomysły – co możemy zrobić w kontekście pozycjonowania sklepu internetowego?
  • 00:32:54Skalowanie widoczności e-commerce
  • 00:42:56Hamulce wzrostu w e-commerce
  • 00:52:34Narzędzia i platformy, które mogą się przydać
  • 00:55:05Sesja Q&A

Jak szybko wyskalować swój e-commerce?

Chciałbyś efektywnie wyskalować swój e-commerce? Liczysz na szerokie zasięgi organiczne w krótkim czasie? Jeśli tak, to warto wiedzieć jaką strategię obrać i z jakimi wyzwaniami będziesz się mierzyć, budując widoczność w wyszukiwarce. Dobrze trafiłeś! Mamy dla Ciebie razem z Piotrem Michalakiem z Harbingers pełen wiedzy webinar!

Podczas webinaru dowiesz się:

  • jak efektywnie skalować widoczność e-commerce w wyszukiwarce,
  • jakie strategie wzrostu wybrać,
  • na co zwrócić uwagę przy realizowaniu działań SEO,
  • co może być hamulcem podczas wzrostu widoczności e-commerce,
  • jak eliminować problemy,
  • w jakie narzędzie i platformy warto zainwestować.

Webinar odbędzie się 1. czerwca o godz. 11 i jest bezpłatny.

Ponad to zapoznasz się z praktycznymi wskazówkami, narzędziami i pomysłami na strategię SEO, które pomogą wyskalować widoczność Twojego e-commerce w sieci, a przy tym dowiesz się jakie wyzwania czekają na Ciebie podczas skalowania efektów SEO. Unikniesz blokerów, mogących skutecznie hamować Twój biznes i zaoszczędzisz czas i pieniądze, które poświęciłbyś na rozwiązywanie problemów.

WAŻNE! Zapisy trwają do 01.06.2023 do godziny 10.30.

Piotr Michalak

Head of SEO w Harbingers

Ekspert z bogatą wiedzą praktyczną z zakresu SEO, e-commerce i szerokimi relacjami biznesowymi w branży. Buduje swoje doświadczenie i wiedzę od 2014 roku. W codziennej pracy każdorazowo skupia się na dostarczanej wartości biznesowej prowadzonych działań. Swoimi przemyśleniami i pomysłami dzieli się z branżą podczas wystąpień na eventach marketingowych, w publikacjach oraz nieformalnych spotkaniach. Prowadził kompleksowe projekty SEO zarówno dla małych serwisów, jak i znanych, rozbudowanych e-sklepów czy portali.