Firma na LinkedIn w 2023 roku – nowości, strategia, taktyki

- 00:03:04Charakterystyka i cele na LinkedIn
- 00:14:33Strona firmowa vs. strona marki i produktu
- 00:28:19Zaangażowanie pracowników i szefów
- 00:38:49Tworzenie treści na LinkedIn
- 00:48:50Reklamy na LinkedIn
- 01:00:21Q&A
Stwórz strategię dla swojej firmy na LinkedIn!
Twoja firma jest na LinkedIn? A może dopiero zastanawiasz się do wejścia w to medium? Dobrze trafiłeś! Razem z Adrianem Gamoniem, ekspertem z zakresu komunikacji marek, mamy dla Ciebie pełen wiedzy webinar, po którym będziesz wiedział co musisz zrobić, żeby Twoja firma zaistniała w umysłach odbiorców na LinkedIn!
Czego dowiesz się z tego webinaru?
- Jakich błędów nie popełniać prowadząc firmowy profil na LinkedIn
- Jak stworzyć strategię swojej firmy i od czego zacząć
- O jakich elementach swojej strony firmowej nie zapominać
- Jak zarządzać swoją stroną na LinkedIn
- Analityka na LinkedIn – jak ją czytać i jak wyciągać wnioski
- Jakie trendy w 2023 roku będą pożądane przez użytkowników na LinkedIn
- Czy zmiany na LinkedIn wywołają rewolucję w 2023 roku i jak się do nich dopasować
- Jaką komunikację swojej firmy przyjąć na LinkedIn
Webinar jest kierowany nie tylko do właścicieli firm, ale również marketerów, specjalistów social media oraz osób, które zaczynają swoją przygodę z LinkedIn.
Webinar odbędzie się 15.12.2022 roku i jest bezpłatny.
WAŻNE! Zapisy trwają do 15.12.2022 do godziny 10.30.

Adrian Gamoń
Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing”. Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku”.
Twój bilet
Odbierz swój bezpłatny bilet!
