Jak wybrać i zamówić domenę lub pakiet hostingowy?

Pakiety hostingowe oraz domeny możesz zamówić bezpośrednio ze strony głównej.

Przy wyborze pakietu kieruj się:

  • ilością potrzebnego miejsca na dysku
  • przewidywanym transferem
  • ilością osób, które będą odwiedzały stronę
  • oprogramowaniem, które będzie używane na stronie

Polecamy:

  • pakiet cyber_IN! jeśli Twoja strona to wizytówka oraz nie większej ilość transferu oraz pojemności
  • pakiety cyber_UP!, cyber_GO! lub cyber_FLY!, jeśli potrzebujesz maksymalnie 300 GB miejsca
  • pakiet WordPress od wp_IN! do wp_FLY! jeśli planujesz oprzeć swoją stronę na WordPressie, a szybkość jej działania jest Twoim priorytetem – pakiet ten jest oparty na dyskach SSD NVMe oraz posiada dodatki, dzięki którym Twoja strona na WordPressie będzie działała jeszcze szybciej
  • pakiet PrestaShop jeśli planujesz oprzeć swoją stronę na PrestaShop, a szybkość jej działania jest Twoim priorytetem – pakiet ten jest oparty na dyskach SSD NVMe oraz posiada dodatek PrestaShop BoostTM, który pozwala na przyspieszenie działania Twojego sklepu
  • serwery VPS oraz dedykowane polecamy najbardziej wymagającym użytkownikom, dla których rozwiązania współdzielone są niewystarczające.

Aby zamówić wybraną usługę wejdź na Cyberfolks.pl i wybierz interesujący Cię pakiet (w przykładzie posłużymy się pakietem wp_GO!, w przypadku innych pakietów proces zamawiania usługi może się nieznacznie różnić):

  1. Wybierz interesujący Cię pakiet
  2. Po wybraniu pakietu kliknij „Uruchom” – masz 14 dni, aby przetestować działanie hostingu bez konieczności jego opłacania
  3. Wybierz dodatki, które Cię interesują i kliknij „Gotowe” – w tym kroku możesz wykupić certyfikat SSL, aby zabezpieczyć swą stronę oraz SEO monitoring pozycji strony
  4. W kolejnym kroku należy utworzyć Nowe konto klienckie jeśli nie posiada Pan u nas usług lub wybrać opcję Jestem klientem i podać dane do swojego konta.
  5. Następnie sprawdzamy czy dane na które ma być wystawiona faktura zgadzają się i akceptujemy regulamin oraz potwierdzamy zamówienie.zmówienie konta
  6. Po złożeniu zamówienia otrzymujemy komunikat potwierdzający zamówienie oraz przekierowanie do opłacenia faktury.zmówienie konta
  7. Na skrzynkę pocztową którą podaliśmy podczas zakładania usługi są wysyłane maile informujące o zamówionej usłudze oraz aktywacji konta hostingowego. Maile mogą trafić do folderu spam, proszę także sprawdzić ten folder. W mailu dotyczącym aktywacji usługi należy postępować według zmieszczonych tam wytycznych.zamówienie kontazamówienie konta
  8. W mailu dotyczącym aktywacji usługi należy kliknąć w link aktywacji konta, co spowoduje przekierowanie nas na panel logowania Panelu Klienta. Należy zalogować się używając danych które wcześniej otrzymaliśmy zakładając konto lub które już posiadamy. logowanie panel klienta
  9. Po zalogowaniu konieczna będzie konfiguracja nowo zakupionej usługi poprzez wybranie opcji SKONFIGURUJkonfiguracja konta
  10. W kolejnym kroku należy ustalić hasło do naszej usługi. Hasło musi zawierać wielkie i małe litery, znaki specjalne oraz cyfry, składać się musi z minimum 10 znaków i może zawierać maximum 64 znaki.konfiguracja usługi
  11. Po wykonaniu tego kroku na naszym koncie powinna pojawić się informacja dotycząca procesu konfiguracji naszej usługi.konfiguracja
  12. Następnie po około 5 min możemy zalogować się do naszego konta używając opcji „Zaloguj do direct_admin” za pomocą naszego loginu oraz nowo utworzonego hasła.
  13. Po poprawnym zalogowaniu do konta ukaże nam się Panel Administracyjny serwera, na którym możemy już bez przeszkód pracować. logowanie

jak-wybrac-i-zamowic-domene-lub-pakiet-hostingowy
>
Krzysztof Przybyła