Jak odzyskać dane do logowania do panelu klienta?

  • Dane i płatności
  • Panel klienta

W przypadku nieposiadania dostępu do adresu mailowego, na który była rejestrowana usługa, dostęp można zresetować poprzez SMS. W tym celu prosimy o kontakt na adres platnosc@cyberfolks.pl. Po kontakcie mailowym, prześlemy instrukcję dalszego postępowania.

W przypadku nieposiadania dostępu do adresu mailowego, ani numeru telefonu, który został podany w panelu, konieczne będzie przesłanie dokumentów:


w przypadku firm: konieczne jest przesłanie
– skanu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej (lub KRS) i skanu nadania numeru NIP oraz pismo osoby upoważnionej lub uprawnionej do reprezentowania firmy.

Jeżeli do reprezentowania wymagane są dwie lub więcej osób, to na piśmie muszą znaleźć się podpisy wszystkich tych osób. W piśmie proszę zaznaczyć, iż nie ma maja Państwo dostępu do konta oraz prośbę o przesłanie danych na wskazany adres.

w przypadku osób fizycznych: należy przesłać
– skany dwóch rachunków wystawionych na osobę, która widnieje jako Abonent w panelu klienta oraz podpisane oświadczenie o braku dostępu do konta wraz z prośbą o przesłanie danych na wskazany adres.

jak-odzyskac-dane-do-logowania-do-panelu-klienta
>
Krzysztof Przybyła
Szukaj
Generic filters