Podstawowe zadania

  • obsługa technicznych zgłoszeń klientów (mail, czat, telefon)
  • wsparcie zespołu technicznego w realizowanych zadaniach
  • nadzór i zarządzanie serwerami firmy
  • dokumentowanie podejmowanych działań
  • praca w trybie zmianowym

Wymagania

  • dobra znajomość zagadnień związanych z hostingiem
  • wiedza na temat działania stron internetowych i popularnych CMS
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów
  • gotowość do pełnienia dyżurów
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
  • dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność

Mile widziane

  • doświadczenie w obsłudze serwisów internetowych
  • sprawne posługiwanie się systemem Linux
  • sprawne posługiwanie się systemem Windows
  • doświadczenie w pracy w Biurze Obsługi Klienta
  • znajomość branży domenowej i hostingowej

Oferujemy

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • pracę nad innowacyjnymi projektami z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
  • stały rozwój umiejętności z zakresu obsługi klienta hostingowego i administracji serwerów oraz wzrost wynagrodzenia w miarę zdobywania odpowiedniego doświadczenia
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia, wiedzy i zaangażowania
  • szkolenia rozwojowe
  • świetną atmosferę pracy w zgranym i kreatywnym zespole
  • pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu – biurowiec „Bałtyk”
  • możliwość skorzystania z dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
  • owoce w biurze

Aplikuj od razu

na stanowisko: Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta