Podstawowe zadania
- obsługa technicznych zgłoszeń klientów (mail, czat, telefon)
- wsparcie zespołu technicznego w realizowanych zadaniach
- nadzór i zarządzanie serwerami firmy
- dokumentowanie podejmowanych działań
- praca w trybie zmianowym
Wymagania
- dobra znajomość zagadnień związanych z hostingiem
- wiedza na temat działania stron internetowych i popularnych CMS
- umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów
- gotowość do pełnienia dyżurów
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
- dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność
Mile widziane
- doświadczenie w obsłudze serwisów internetowych
- sprawne posługiwanie się systemem Linux
- sprawne posługiwanie się systemem Windows
- doświadczenie w pracy w Biurze Obsługi Klienta
- znajomość branży domenowej i hostingowej
Oferujemy
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- pracę nad innowacyjnymi projektami z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
- stały rozwój umiejętności z zakresu obsługi klienta hostingowego i administracji serwerów oraz wzrost wynagrodzenia w miarę zdobywania odpowiedniego doświadczenia
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia, wiedzy i zaangażowania
- szkolenia rozwojowe
- świetną atmosferę pracy w zgranym i kreatywnym zespole
- pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu – biurowiec „Bałtyk”
- możliwość skorzystania z dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
- owoce w biurze