Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. kadr i płac, który będzie odpowiedzialny za samodzielne prowadzenie działań związanych z obsługą kadrowo-płacową. Do Twoich zadań będzie należeć wsparcie naszych pracowników w obszarze zatrudnienia i wynagrodzeń. Główne zadania będą obejmować czynności związane z zatrudnianiem i rozwiązywaniem umów o pracę, wprowadzanie danych kadrowo-płacowych, naliczanie wynagrodzeń, czy rozliczanie czasu pracy. Jeśli czujesz, że pasujesz do naszego zespołu i chcesz nadal rozwijać się w obszarze kadr i płac, prześlij nam swoje CV.

Zakres obowiązków

  • Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych,
  • Wprowadzanie i weryfikacja danych kadrowo-płacowych w systemie Symfonia Kadry i Płace,
  • Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników,
  • Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt,
  • Sporządzanie deklaracji i rozliczeń należności US, ZUS, PFRON,
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUS,
  • Przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • Obsługa PPK,
  • Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych i płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,
  • Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
  • Wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w wewnętrznym dziale HR - warunek konieczny,
  • Wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, finanse lub pokrewne będą dodatkowym atutem),
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel oraz Word,
  • Nastawienie na szukanie rozwiązań i otwartość na zmiany - wierzymy, że nawet drobne usprawnienie może pozytywnie wpłynąć na całą firmę,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, samodzielność w działaniu oraz pozytywne nastawienie do działania.

Oferujemy

  • Długoterminową współpracę w oparciu o UoP
  • Pracę w miłej atmosferze
  • Kartę Benefit Systems – MultiSport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System kafeteryjny
  • Dofinansowanie do kursu języka angielskiego

Aplikuj teraz