Uruchom swój sklep internetowy na _Stores w ciągu 14 dni, a otrzymasz w PREZENCIE książkę "Patent na e-commerce" autorstwa Krzysztofa Domaradzkiego >>>

Do nowego startupu realizowanego przez markę cyber_Folks - jednego z liderów branży nowych technologii w Polsce, szukamy Sales-Support Specialist. Osoby, która chce mieć realny wpływ na budowanie produktu _Stores i procesów od podstaw. Specjalisty z doświadczeniem w utrzymywaniu najwyższych standardów obsługi klientów B2B oraz znajomością branży IT/nowoczesnych technologii.

4100 - 5500 zł brutto UoP

Twoje zadania

  • Przedstawienie obowiązującej oferty produktowej
  • Opieka serwisowa klientów jednego z ambitniejszych projektów eCommerce w Polsce (zarówno onboarding jak i opieka powdrożeniowa)
  • Przeprowadzanie szkoleń klientów z zakresu obsługi naszego oprogramowania
  • Realizacja kontaktów przychodzących i wychodzących poprzez telefon, email, czat
  • Udzielanie informacji na temat sposobu działania oprogramowania oraz jego funkcjonalności
  • Edukowanie Klientów w zakresie nowych funkcji oprogramowania

Oczekujemy

  • Minimum 2-leteniego doświadczenia w zdalnej obsłudze klienta
  • Doświadczenia w zespole technicznej obsługi klienta
  • Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych. Lubisz rozmawiać z ludźmi, a język korzyści nie jest dla Ciebie językiem obcym
  • Skupienia się na rozwiązaniu problemów
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
  • Znajomości branży - e-Commerce nie ma przed Tobą żadnych tajemnic
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2

Mile widziane

  • Znajomość rynku sklepów internetowych
  • Znajomość platform SaaS

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Poszerzanie wiedzy i możliwość dalszego rozwoju
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Kurs języka angielskiego
  • System kafeteryjny

Aplikuj teraz