Do nowego startupu realizowanego przez markę cyber_Folks - jednego z liderów branży nowych technologii w Polsce, szukamy Sales-Support Specialist. Osoby, która chce mieć realny wpływ na budowanie produktu _Stores i procesów od podstaw. Specjalisty z doświadczeniem w utrzymywaniu najwyższych standardów obsługi klientów B2B oraz znajomością branży IT/nowoczesnych technologii.
4100 - 5500 zł brutto UoP
Twoje zadania
- Przedstawienie obowiązującej oferty produktowej
- Opieka serwisowa klientów jednego z ambitniejszych projektów eCommerce w Polsce (zarówno onboarding jak i opieka powdrożeniowa)
- Przeprowadzanie szkoleń klientów z zakresu obsługi naszego oprogramowania
- Realizacja kontaktów przychodzących i wychodzących poprzez telefon, email, czat
- Udzielanie informacji na temat sposobu działania oprogramowania oraz jego funkcjonalności
- Edukowanie Klientów w zakresie nowych funkcji oprogramowania
Oczekujemy
- Minimum 2-leteniego doświadczenia w zdalnej obsłudze klienta
- Doświadczenia w zespole technicznej obsługi klienta
- Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych. Lubisz rozmawiać z ludźmi, a język korzyści nie jest dla Ciebie językiem obcym
- Skupienia się na rozwiązaniu problemów
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Znajomości branży - e-Commerce nie ma przed Tobą żadnych tajemnic
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane
- Znajomość rynku sklepów internetowych
- Znajomość platform SaaS
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w systemie hybrydowym
- Poszerzanie wiedzy i możliwość dalszego rozwoju
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę Multisport
- Kurs języka angielskiego
- System kafeteryjny