W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty Helpdesk. W tej roli Twoje główne zadania będą obejmować codzienną obsługę pracowników w zakresie wsparcia IT. Będziesz także odpowiedzialny za kształtowanie i wdrażanie rozwiązań dotyczących bezpieczeństwa oraz zarządzanie infrastrukturą IT w naszej firmie. Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie dostępami oraz prowadzenie inwentaryzacji sprzętu. Gwarantujemy zdobycie wartościowego doświadczenia w przyjaznym środowisku oraz szansę na rozwój zawodowy. Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!

Twoje zadania

  • Bieżąca obsługa pracowników w zakresie wsparcia IT
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętu i zasobów IT (w tym oprogramowania) zgodnie z wytycznymi Działu Helpdesk 
  • Instalowanie oraz utrzymywanie systemów operacyjnych Windows, Linux, MacOS oraz aplikacji biurowych 
  • Zarządzanie dostępami i uprawnieniami do aplikacji wewnętrznych 
  • Monitorowanie i zgłaszanie usterek urządzeń sieciowych 
  • Podtrzymywanie kontaktu z dostawcami i wsparciem zewnętrznym w obszarze IT np. firmą Dell 
  • Realizacja zakupu sprzętu w ramach Działu Helpdesk 
  • Czynne zaangażowanie w rozbudowanie infrastruktury wewnętrznej IT 
  • Prace związane z dokumentacją  

Umiejętności

  • Dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego i peryferyjnego
  • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych takich jak: Windows 11 i Linux Ubuntu 
  • Zaawansowana znajomość oprogramowania biurowego, np. pakietu Office
  • Umiejętność świadczenia pomocy zdalnej przy wykorzystaniu różnych rozwiązań 
  • Nieszablonowe podejście do rozwiązywanych problemów 
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odczytywanie dokumentacji technicznej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Chęć dalszego rozwoju w branży IT

Mile widziane

  • Znajomość sprzętu firmy Dell/Lenovo
  • Podstawowa znajomość Active Directory
  • Wiedza z zakresu zagadnień serwerowych i sieciowych
  • Zainteresowanie obszarem cyberbezpieczeństwa
  • Znajomość Jiry
  • Prawo jazdy kat. B
  • Poczucie humoru 😉

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
  • Kartę Benefit Systems - Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System kafeteryjny
  • Kurs języka obcego
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji Twoich urodzin

Aplikuj teraz