Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za skuteczną komunikację i budowanie trwałych relacji z naszymi klientami. Twoje zadania będą obejmować obsługę klientów poprzez e-mail, telefon oraz czat online, udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczącą rozliczeń i obsługiwanych umów.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorientowaną na Klienta i chcesz dołączyć do naszego zespołu, zachęcamy do aplikowania na to stanowisko.

 

Twoje zadania

  • Obsługa Klienta poprzez e-mail, telefon, czat online
  • Realizacja procesów back office związanych z obsługą umów i ich rozliczeń
  • Aktywne wsparcie w procesie ofertowym, udzielanie informacji o naszych produktach i usługach oraz przygotowywanie ofert na życzenie Klientów
  • Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z Klientami, monitorowanie ich potrzeb i oczekiwań oraz proaktywne działania mające na celu zwiększenie satysfakcji z naszych produktów i usług
  • Bieżąca obsługa zamówień
  • Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną obsługę Klientów oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów zgodnie z naszymi standardami.

Nasze wymagania

  • Lekkość w kontakcie z Klientem i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Orientacja na realizację celów
  • Dobra organizacja pracy
  • Biegłość obsługi komputera wraz z umiejętnością sprawnego pisania
  • Umiejętność pracy w zespole i dostosowywania się do dynamicznych warunków rynkowych
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

Mile widziane

  • Znajomość zagadnień z zakresu hostingu i domen
  • Wiedza z zakresu fakturowania oraz podstawowa wiedza z zakresu księgowości

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w systemie hybrydowym (lokalizacje: Rzeszów, Gdynia, Poznań, Kraków)
  • Poszerzanie wiedzy i możliwość dalszego rozwoju
  • Kartę Benefit Systems - Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System kafeteryjny
  • Kurs języka obcego 
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin

Aplikuj teraz