Poszukujemy energicznych i entuzjastycznie nastawionych osób, pragnących budować swoją karierę w jednej z największych firm z branży IT. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za zdalne wsparcie techniczne użytkowników w obszarze usług hostingowych.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w zdalnej obsłudze klienta
  • Podstawowa znajomość obsługi MySQL, PostgreSQL
  • Doświadczenie w branży IT
  • Znajomość języków skryptowych/programowania (bash, python, perl)

Nasze wymagania

  • Znajomość systemu Linux na poziomie użytkownika
  • Podstawowa znajomość sposobu działania serwerów: www, DNS, poczty, FTP, SSH
  • Elastyczność, otwartość na nowe wyzwania oraz chęć zdobywania wiedzy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Lekkość w kontakcie z klientem oraz umiejętności komunikacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Minimum średnie wykształcenie

Oferujemy

  • Stabilne i długotrwałe zatrudnienie w formie umowy o pracę 
  • System premiowy
  • Bezpłatny parking
  • Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
  • Kartę Benefit Systems – MultiSport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System kafeteryjny
  • W każdą środę dostaniesz od nas zastrzyk witamin - mamy dostawę świeżych owoców
  • Pyszną kawę z ekspresu

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie Klientów przez ticket, chat, telefon,
  • Zarządzanie usługami hostingowymi w ramach gotowych rozwiązań
  • Pomoc Klientom w konfiguracji narzędzi oraz paneli do zarządzania usługami
  • Współpraca z II i III linią wsparcia 
  • praca zmianowa w godzinach: 7-15, 8-16, 9-17, 14-22

Aplikuj teraz