Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Działu Obsługi Klienta (Customer Support Team). W obszarze Twoich zadań będzie między innymi zarządzanie blisko 40 osobowym zespołem wsparcia i tworzenie nowych rozwiązań w zakresie optymalizacji procesów mających wpływ na podnoszenie poziomu obsługi klienta.
Zajmujemy się utrzymaniem serwerów, domen i aplikacji dla sklepów internetowych, blogów i stron firmowych. Obsługujemy łącznie blisko 250 tys. klientów w Polsce, Rumunii, Chorwacji.
Zakres obowiązków
- Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym działem wsparcia dla Klientów;
- Wdrażanie procesów oraz rozwiązań mających na celu podnoszenie satysfakcji Klienta (badanie NPS);
- Rozwijanie i optymalizacja procesów działających w obszarze obsługi Klienta;
- Wpływ na rozwój narzędzi wspierających pracę zespołu;
- Inicjowanie nowych rozwiązań i technologii w obszarze obsługi;
- Efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu jakością obsługi Klienta (co najmniej 3 lata);
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- Decyzyjność oraz konsekwencja w działaniu;
- Umiejętnośc analitycznego myślenia.
Mile widziane
- Otwartość na nowe technologie i rozwiązania optymalizacji procesów;
- Umiejętności coachingowe i motywacyjne w celu budowania długofalowych relacji;
- Doświadczenie w audytowaniu kosztów i pracy na planach finansowych.
Oferujemy
- Pracę w zespole otwartych i zmotywowanych ludzi;
- Stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę lub B2B - wybór należy do Ciebie;
- Swobodę działania i zaufanie - jesteśmy otwarci i ciekawi nowych rozwiązań;
- Przejrzysty system wynagradzania, premie uzależnione od KPI;
- Możliwość pracy hybrydowej;
- Pakiet benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie PZU, system kafeteryjny, paczki świąteczne.