Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Działu Obsługi Klienta (Customer Support Team). W obszarze Twoich zadań będzie między innymi zarządzanie blisko 40 osobowym zespołem wsparcia i tworzenie nowych rozwiązań w zakresie optymalizacji procesów mających wpływ na podnoszenie poziomu obsługi klienta.

Zajmujemy się utrzymaniem serwerów, domen i aplikacji dla sklepów internetowych, blogów i stron firmowych. Obsługujemy łącznie blisko 250 tys. klientów w Polsce, Rumunii, Chorwacji. 

 

 

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym działem wsparcia dla Klientów;
  • Wdrażanie procesów oraz rozwiązań mających na celu podnoszenie satysfakcji Klienta (badanie NPS);
  • Rozwijanie i optymalizacja procesów działających w obszarze obsługi Klienta;
  • Wpływ na rozwój narzędzi wspierających pracę zespołu;
  • Inicjowanie nowych rozwiązań i technologii w obszarze obsługi;
  • Efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy.

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu jakością obsługi Klienta (co najmniej 3 lata);
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Decyzyjność oraz konsekwencja w działaniu;
  • Umiejętnośc analitycznego myślenia.

Mile widziane

  • Otwartość na nowe technologie i rozwiązania optymalizacji procesów;
  • Umiejętności coachingowe i motywacyjne w celu budowania długofalowych relacji;
  • Doświadczenie w audytowaniu kosztów i pracy na planach finansowych.

Oferujemy

  • Pracę w zespole otwartych i zmotywowanych ludzi;
  • Stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę lub B2B - wybór należy do Ciebie;
  • Swobodę działania i zaufanie - jesteśmy otwarci i ciekawi nowych rozwiązań;
  • Przejrzysty system wynagradzania, premie uzależnione od KPI;
  • Możliwość pracy hybrydowej;
  • Pakiet benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie PZU, system kafeteryjny, paczki świąteczne.

Aplikuj teraz