Poszukujemy energicznych i entuzjastycznie nastawionych osób, pragnących budować swoją karierę w jednej z największych firm z branży IT. Specjalisty z doświadczeniem w utrzymywaniu najwyższych standardów obsługi klientów B2B oraz znajomością branży IT/nowoczesnych technologii. Jeśli mowa o Tobie, aplikuj i zostań naszym Customer Support Specialist.

Twoje zadania

  • Opieka serwisowa klientów jednego z ambitniejszych projektów eCommerce w Polsce (zarówno onboarding jak i opieka powdrożeniowa)
  • Przeprowadzanie szkoleń klientów z zakresu obsługi naszego oprogramowania
  • Realizacja kontaktów przychodzących i wychodzących poprzez telefon, email, czat
  • Udzielanie informacji na temat sposobu działania oprogramowania oraz jego funkcjonalności
  • Edukowanie Klientów w zakresie nowych funkcji oprogramowania 
  • Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji Klientów  

Oczekujemy

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta 
  • Umiejętności efektywnej komunikacji i swobody w posługiwaniu się językiem korzyści 
  • Szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów 
  • Zdolności do pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku

Mile widziane

  • Znajomość rynku sklepów internetowych
  • Znajomość platform SaaS
  • Doświadczenie w zespole technicznej obsługi Klienta
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. A2

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
  • Kartę Benefit Systems – MultiSport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System kafeteryjny
  • Dofinansowanie do kursu języka angielskiego
  • Dzień wolny z okazji Twoich urodzin

Aplikuj teraz